Huvudet fullt av Igor Ardoris ord

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

Jag går lite för ofta på tvärs mot vad jag tror på och hur jag vill, och kan, vara. I morgon ska jag försöka vara mer medveten, befinna mig mer i stunden. Hela dan, om jag har tur.

Det är mycket nu. Många börjar bli ganska slitna, det är några dagar för mycket kvar till höstlovet samtidigt som det är för få …  och det blir vi inte mer harmoniska av.  Men tjat och gnat och skäll på eleverna, det kommer man inte långt med. Så är det. Tack för att du tog mig lite milt i örat, Igor Ardoris, och fick upp mig på spåret igen. Fokusera!

Lärarförbundet sände live, kanske ligger föreläsningen uppe därefter? Ni får kolla, se- och hörvärt är det i alla fall.

Kommentera

