Vad jag läser

… när jag inte skriver och tycker så himla mycket (fast tycker gör jag ju nu med, men i dag lyckas jag nästan hålla det för mig själv).

Och efter att ha läst så tipsar jag om, på tema skola och litteratur:

Och så läser jag elevtexter, kursplaner, mina egna elevinstruktioner för att se om de går att förstå och håller. Och detta läser jag fastän jag fått en oooerhört spännande bok om intertextualitet i min brevlåda i dag och jag egentligen inget hellre vill än kasta mig över den!

Kommentera

