Idiotförklaring

Jag har skapat en blogg som fungerar som ett lättillgängligt arkiv där material som eleverna ofta slarvar bort (= allt som delas ut) kan återfinnas och skrivas ut hemma eller direkt under pågående lektion.

Förälder, som tack för hjälpen:
”Känner alla elever verkligen till adressen, och är de medvetna om att det finns material där som de nödvändigt behöver för att klara uppgiften? Och är inte instruktionerna lite svåra? Jag har iofs inte varit med på genomgången men jag förstår inte hur jag, förlåt mitt barn, ska göra uppgiften.”

Jag:
”Varsågod.”

Comments
2 Responses to “Idiotförklaring”
  1. Roligt och sorgligt på samma gång.

Kommentera

