Elevens dagbok: Friluftsdag

Janis, 10 år. Årskurs 4, utdrag ur dagboken:

11/9

Då hade vi friluftsdag. Först sprang vi 60 m jag sprang på 11.02 förut har jag sprungit på 11.00. När vi hoppade läng hoppade jag 1.65 urdåligt. Jag har förut klarat klarat 2.05. På höjd klarade jag mig (85 cm). När vi sprang klarade jag mig också flickorna skulle springa 11.04 och jag sprang ju på 11.02.

På skolgården har jag kastat med liten boll då klarade jag någonting på 12 man skulle klara 18 m när vi var på friluftsdag hann vi inte det. Men att spela fotboll det hann vi och det fick inte flickorna vara med. MAN BLIR JU ARG!

Kommentera

