Olydiga små illbattingar

 

Little rascals

 

kan vara riktigt irriterande ibland – men riktigt njutbart att ha omkring sig vid andra tillfällen.

Jag läser elevtexter och två elever har valt att tolka uppgiften på sina alldeles egna sätt.

De har inte gjort det jag bett dem göra, de har producerat mycket korta texter och jag som ville ha långa med personbeskrivningar, bakgrund och framtid. Men det de gjorde, det gjorde de så förtjänstfullt så det är en glädje att läsa det! Jag skrattar, imponeras och får ge mig för övermakten!

Kommentera

