Framtidsutsikter

I morgon ska jag rätta jag vet inte hur många skriftliga arbeten, och så ska jag registrera dagens frånvaro som jag aldrig fick tid att registrera i dag eftersom det hände en hel massa oförutsedda saker, och så ska jag lägga sista handen vid planeringen av det nya momentet som startar på torsdag morgon och som jag inte kopierat upp på papper eftersom det hände en massa oförutsedda saker på eftermiddagen, och så ska jag skriva ett informationsbrev som måste ut nu och inte kan vänta, och så var det något mer som jag inte minns nu men har skrivit upp i min brådskande-lista tillsammans med det som det är hög tid att börja tänka på nu innan det är försent. Och så ska jag gå på kurs på eftermiddagen. I morgon är min lediga dag, förresten.

Kommentera

