Ett geni!

Alex Wong igen. Häromsistens dansade han i ett av de bästa numren någonsin på ”So You Think You Can Dance”, och i kvällens program (på svensk TV) går balettkillen – balettkillen –  ut på scen och sätter en hip hop-rutin som är totally outstanding, i en suverän koreografi av NappyTabs. Jag har aktat mig för att få reda på vem som vunnit i säsong 7, men nu är jag så nyfiken så jag tror jag måste ta reda på det – det finns fler fantastiska dansare, men nog måste det väl ha varit Alex som vunnit?

(Inbäddade SYTYCD-klipp gillas inte av youtube, men dubbelklickar man kommer man till videoklippet även fastän de från högre ort lagt fingrarna emellan, vilket de alltid gör.)

Kommentera

