Jag har kommit till sidan 15 …

… på Adlibris rea-sida. Då återstår bara elva sidor skönlitteratur, och så alla de övriga kategorierna, förstås. Kanske mitt ekonomiska sinne ser till så jag inte går in och beställer mer. Men jag har inte kollat efter något med anknytning till Indien, och jag har inte hittat något av Slas, så jag måste.

Min beställning:

KAFKA, FRANZ: SLOTTET

ARCHER, JEFFREY: SKURKAR, SKRÖNOR OCH ANDRA  RÖVARHISTORIER

ROTH, PHILIP: ENVAR

CLARKE, SUSANNA: JONATHAN STRANGE & MR NORELL

ECO, UMBERTO: OM FULHET

WEISS, PETER: MOTSTÅNDETS ESTETIK

THORVALL, KERSTIN: NÄR MAN SKJUTER ARBETARE

KANDRE, MARE: ALIIDE, ALIIDE

GINSBERG, ALLEN: BEAT! : POESI OCH PROSA

HANSSON, BOB: HALLELUJA LIKSOM

TUNSTRÖM, GÖRAN: TJUVEN

GUO, XIAOLU: KORTFATTAD KINESISK-ENGELSK ORDBOK FÖR ÄLSKANDE

HARDING, GUNNAR: DÄR DÖDA MURAR STÅR : LORD BYRON OCH HANS SAMTIDA

HARDING, GUNNAR: OCH DROG LIKT DRÖMMAR BORT

HARDING, GUNNAR: EN KATEDRAL AV FÄRGAT GLAS

MUSIL, ROBERT: MANNEN UTAN EGENSKAPER I-I

MUSIL, ROBERT: MANNEN UTAN EGENSKAPER III

Comments
2 Responses to “Jag har kommit till sidan 15 …”
  1. Henrik skriver:

    Indien och Slas, alltså. Vettiga kriterier. Säg gärna till om du hittar något!

Kommentera

