Galaxer i mina braxer!

Anders Linder är tillbaka i rutan med Kapten Zoom, vilket glädjer både mig och sonen! Galaxer i mina braxer! Från tidigare serier om ”Vintergatan” ser jag att Femman är kvar bland rollerna, vilket också gör mig glad! Om du tittar in på SVT:s hemsida och scrollar ner en bit kan du lyssna till Femmans språkskola!

I den nya serien ska galaxen räddas från det onda Triumviratet, del 1 av 10 börjar i kväll klockan 19. Del 1 och 2 ligger också redan ute på SVT Play.

Ett stort hurra för Anders Linder aka Kapten Zoom och hans kulturgärning!

Kommentera

