Jackpot!

I dag gick nog alla dagens fem lektioner dåligt! Jackpot!

Ingen katastrof, men heller inte minsta gnutta av ”flow” heller. Påstod en gång en sak som jag började fundera över varför jag påstod, vad jag menade och hur jag hade tänkt när jag skrev ner det i presentationen. Obehagligt ögonblick!

Surt, men jag lyckas rycka på axlarna. Some you win, some you lose. Och redan i morgon ges jag chans till revansch. Det är ju en fördel jag egentligen inte tänkt på – man har oftast en chans att snabbt rätta till det som inte fungerade så bra. Och det är ju bra!

Kommentera

