Nothing to declare, so to say

bild från disruptive punkt nu

Empty (or self-contained?) vessel

Jag skulle gärna vilja skriva något, om jag bara hade något att säga. Men livet lunkar på i sin stilla gång, har jag något på hjärtat så blir det inte formulerat i skrift och för det mesta finner jag  inget särskilt att säga.

Jag pluggar, jobbar närhelst det ges tillfälle, läser, städar skåp, bokhyllor och lådor när det regnar och gör utflykter när solen skiner. Äter ute lite nu och då. Det är ungefär allt, och det är inte så illa. Men min skrivarlust går på sparlåga.

I brist på egna inlägg så hänvisar jag till min skrivarkurs senaste alster: en ”debattartikel” om varför man INTE ska bo på landet. Alltid retar det någon! 😉

Läs här om ni vill –  lite lättsam läsning om det regnar hos er och ni eventuellt skulle ha det lite långtråkigt!

Kommentera

