Sommarkurser och gratulationer

Måndag morgon efter att ventilering av uppsats och lärarexamen är i hamn. Nu börjar sommarkurserna! De handlar båda om att skriva: skriva för webben (vi får se om det ger något avtryck i bättre inlägg?) och skriva kreativt tillsammans med barn och ungdomar. Ser spännande ut på papperet! Har satt igång, men det får bli en halvdag i dag för mitt hem ser ut som jag vet inte vad, och jag tror att både humör och studier mår bra av att saker ligger på sin plats, på dammfria ytor. 

Det finns mycket att vara glad över i dag, så: 

I dag grattar jag N. som fått nytt jobb! 

Och så grattar jag Monica och mig själv som lyckades gå från djupaste förtvivlan till triumf!

Comments
2 Responses to “Sommarkurser och gratulationer”
  1. Alltiallon skriver:

    Jag grattar också Monica och dig 😉

  2. metabolism skriver:

    🙂 Håll ut! Det blir din tur snart! /Janis

Kommentera

