Vaggsång till söndagskvällen

Det är en vecka sedan jag sist bloggade , och även om det är bara jag som märkt det så vill jag bara berätta att det inte beror på att jag inte vill, utan på att jag inte hinner. Studier, uppsats och jobbsökande tar alla dagar i veckan i anspråk. Återkommer när lugnet lagt sig! Jag har massor av saker jag vill skriva om, hade jag inte sommarkurser i sommar skulle jag kunna skriva på heltid om allt det jag aldrig hunnit skriva. Om klassrumsdialogen och kritisk diskurs- analys i skolan, bland annat. Om att åka färja på semestern kommer jag i alla fall att bespara er denna sommar – ”Färjan” på TV har alldeles förstört färjeriet för mig. Jösses, snart är det sommar – var tar tiden vägen?! 

Jag är ganska trött, men samtidigt upp i varv, så i kväll ska jag låta Trollmors vaggsång i jazztappning försöka vagga mig till sömns så att jag somnar i god tid och sover ända tills väckarklockan ringer:

                                 Å feat. Roland Keijser Live @ Hijazz, Uppsala

Kommentera

