… men dom är små, det är sällan dom syns..

pyssling

Frågor jag ska ställa när jag ringer på annonsen:
– ”Att utveckla talanger hos varje Pyssling” låter verkligen spännande, hur gör ni?
– Att ni ”representerar ett unikt alternativ inom förskola och skola” håller jag verkligen med om. Är ni ledande inom er ”nisch”?
– Att vara pyssling kan innebära att känslan av utanförskap är oerhört stor, vissa människor går till och med så långt att de hävdar att pysslingar inte finns – hur har ni hittills jobbat för att stärka barnen?
– Jag har tidigare erfarenhet av att jobba med enhörningar och vättar, men jag tror att pysslingar delar deras problematik på många punkter. Är ni endast intresserade av sökande med pysslingerferenhet?

Comments
One Response to “… men dom är små, det är sällan dom syns..”
  1. ex-magistra skriver:

    /–/ Här finns rika…
    Fortsättning följer…. Jo, jo, men vaddå? Du har helt riktigt kopierat annonsen i det avklippta skick som den presenteras på jobb-presentationssidan , men -avsiktligt eller ej?- här fick du helt klart in ‘twelve points /douze points’ i ironins utsökta konst.
    Oh, how sad! En gång i ett annat Sverige…

Kommentera

