Aktuella sökord som folk använt för att komma till metabolism

heart2-freewebs-dot-com

 

Söktermer som rör mitt hjärta:

  • ”Jag vill att någon skriver min uppsats”
  • ”Att rätta mina gramatik  fel”

hjartaSöktermer jag gillar:

  • ”försmäktar jag på denna ö” citat
  • strändernas svall
  • thomas ziehe
  • molmar i mull

pudel-upload-wikimediaSöktermer som får mig att vilja be om ursäkt för ”falsk varudeklaration”:

  • Vad är metabolism
  • rolandssången
  • platsansökan exempel

question-mark-upload-wikimediaSöktermer jag undrar över varför de söks på:

  • tall
  • penna



Kommentera

