Humor?

Jag tycker förstås själv att jag har ett ”bra” sinne för humor (vilket självklart alla tycker om sig själva), men ibland undrar jag … 

Utdrag ur  Stockholms Universitets utbildningskatalog: 

Semiotik 

Kursen ger kunskaper om semiotisk teoribildning med koncentration på begrepp som tecken, teckensystem, kognition och kummunikation (…) 

Moahahahaha! Eller åtminstone hahaha!

Eller?

 

PS Jag tror Monica och Lina skulle skratta också. Vi brukar skratta mycket och åt samma slags saker. Skrattar ni också, M och L? Det vore lugnande att höra att ni gjorde det.

Comments
4 Responses to “Humor?”
  1. Monica skriver:

    Det ÄR roligt!

  2. Morrica skriver:

    Moahahaha. Helt klart

  3. Janis skriver:

    Så skönt att höra! 🙂

  4. Lina skriver:

    Du vet att det är kul. Just SU. Just kurs i semiotik. Galant.

    Sen har ju jag även störningen som innebär att jag inte skulle kunna söka kursen om det stod så i katalogen.

    =)

    Eller är det kanske ett test för att se hur uppmärksamma och språkligt intresserade studenterna är…?

Kommentera

