Lista över Sommarpratarna i juni

Jag MISSADE Fredrik Lindström som Sommarpratare i går! Buh! Och Lena Andersson i dag. Jag brukar missa nästan alla sommarpratare utom de som pratar medan jag sitter i sommarresebilen. Därför lägger jag upp en lista och länkar här – och så hoppas jag att det blir en påminnelse för mig, och för andra som läser bloggen och som också brukar glömma bort. (Klockan ett, är det bara jag som tycker det är en lite dum tid?)*

JUNI 2008

21 Fredrik Lindström – programledare, författare
22 Lena Andersson – skribent, författare
23 Max Tegmark – professor i astrofysik
24 Lennart Johansson – före detta UEFA-president
25 Fredrik Härén – författare, föreläsare
26 Maj Briht Bergström-Walan – sexualforskare, psykolog
27 Björn Ranelid – författare
28 Lars Winnerbäck – artist, låtskrivare
29 Margot Wallström – EU-kommissionens 1:e vice ordförande
30 Elisabeth Massi Fritz – advokat

Här finns SR:s information om Sommarpratarna.

* Hurra! Man kan ju lyssna i efterhand! Här! Trettio dagar har man på sig, det borde man ju fixa. Även om man är så glömsk som jag. Ladda ner en mp3-fil är kanske bäst, fast då får man begränsat med musik, det är nackdelen. Men det är ju ändå orden jag är mest ute efter.

Kommentera

