Bitter? Närå…

Först vill jag bara säga att jag tycker att det här inlägget är lite pinsamt att skriva. För jag gillar ju Janis. Och det vet hon om.

fredrikbloggen ligger en länk till metabolism. Den ser ut så här.

janis

Egentligen borde jag ju inte misströsta. Det finns ju faktiskt andra som befinner sig i exakt samma situation som jag. Övriga medlemmar i Thorleifs, till exempel.

thorleifs

Jag väljer att se detta som en utmaning. Istället för att bli bitter (ser de övriga i Thorleifs bittra ut?! JAGTRORINTEDET!) måste jag alltså jobba hårdare och skriva mer och bättre och längre och komma ihåg saker. Herreje, som min faster brukar säga. Herreje.

Comments
3 Responses to “Bitter? Närå…”
  1. metabolism skriver:

    Han längst ner till höger ser inte bitter ut. Det är mer en början till ”Är det min mobil som ringer?”-blicken.
    /Monica

  2. Janis skriver:

    Hahaha, du e lolig du!

    Och ja, livet är orättvist. Orättvist är att jag jämt håller låda också, inte bara brer ut mig över bloggosfären, alltså. Du kommer inte undan mig någonstans. Just nu har du mig i mobilens inkorg. Där också. Men vi kan döpa vår arbetsgrupp till Monica med resten!

    Vi kanske får skylla på vårt kryptiska bloggnamn, VARFÖR i all världen skulle vi ta ett intern skämt som namn på en skolblogg? Byta till metaskolism?

  3. Man kan ju se det positivt. Båda skivomslagen som vi illustrerat inläggen med har ju fantastiska titlar: ”Våra bästa år” och ”Hit Collection”. Det tyder ju på att Tholeifs (bandnamnet till trots?) ändå verkar vara ett glatt gäng.

Kommentera

